Pagina's

dinsdag 15 augustus 2017

Dankbare dinsdag.......

En nu is het tijd om te oogsten
 om de komende winter te kunnen verven.
Ik kwam het zomaar tegen !!!!!
Boerenworm kruid


Dus de  eerste buit is binnen :)


dit kan mooi drogen
 en morgen ga ik met de fiets op pad
om rode rietpluimen te zoeken.
Joke Blokland liet op haar fb pagina
 hele interessante dingen zien.

Jippie we kunnen weer wat gaan doen !!!

Nog een paar schaapjes......
maar dan in de vorm van wolkjes :))))


toch wel heel mooi,
in mijn verbeelding............

nee laat maar


Een fijne dankbare dinsdag !!

Lieve groet Albèrtje





10 opmerkingen:

  1. Prachtig hoe jij oog hebt voor de 'heel gewone' dingen die toch zo bijzonder zijn!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoe jij met je hoofd in de wolken loopt, denkend aan de schaapjes en hun wol.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee Albertje! Ik ga ook eens een rondje fietsen want voor je het weet is alles uitgebloeid en afgestorven. De zomer vliegt voorbij. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien ga ik ook wel eens proberen om boerenworm kruid te laten drogen, heb tot nu toe alleen met verse bloemen geverfd.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap werk te verven met planten.
    Nog nooit zo iets gedaan.
    Prachtige wolken luchten mag ik graag naar kijken.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, dit is voor mij heel bijzonder. Verven met bloemen. Lijkt mij heel ingewikkeld. Ik ga goed opletten de komende tijd.
    Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De wolken zijn prachtig! En ik vind het zo knap dat je kan verven met planten. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie wolkenfoto's, doen me ook aan schapen denken en je hamstert al vanalles om wol te verven binnenkort, top! Maar het mooiste vind ik het tasje dat je van Marjan kreeg!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi dat je de kleuren uit de natuur kunt halen en leuk ook om te doen. Veel plezier met plukken.

    BeantwoordenVerwijderen